Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και ευλάβεια θα εορταστούν στις 18 και 19 Ιανουαρίου τα 45 χρόνια από την επανακομιδή του Σταυρού του Αγίου Ανδρέα από τη Μασσαλία στην Πάτρα. Ο ιστορικός Σταυρός, που αποτελεί σύμβολο πίστης και ελπίδας για την πόλη, φυλάσσεται στον Νέο Ιερό Ναό του Αγίου Ανδρέα, προσφέροντας πηγή ευλογίας και αγιασμού.
Η Ιερά Μητρόπολη Πατρών καλεί όλους τους πιστούς να συμμετάσχουν στις εορταστικές εκδηλώσεις, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν υπό την καθοδήγηση του Μητροπολίτη Πατρών κ. Χρυσοστόμου. Ο Μητροπολίτης, με εγκύκλιό του, τόνισε τη σημασία του Αγίου Ανδρέα για την πόλη και τον λαό της, χαρακτηρίζοντάς τον «δάσκαλο, φωτιστή, φρουρό και προστάτη».
Ο Μητροπολίτης απηύθυνε κάλεσμα προς όλους τους Πατρινούς και επισκέπτες της πόλης να τιμήσουν τον Άγιο Ανδρέα, να προσκυνήσουν τον Σταυρό του Μαρτυρίου του και να συμμετάσχουν στον λαμπρό εορτασμό.
Ένα Ιστορικό Σύμβολο Πίστης
Ο Σταυρός του Αγίου Ανδρέα επανακομίσθηκε στην Πάτρα τον Ιανουάριο του 1980 από τη Μασσαλία, όπου φυλασσόταν επί αιώνες. Η επιστροφή του Σταυρού αποτέλεσε ορόσημο για την πνευματική ζωή της πόλης, ενισχύοντας την πίστη και την ευλάβεια των Πατρινών.
Ο Άγιος Ανδρέας, ο Πρωτόκλητος των Αποστόλων, αποτελεί κεντρικό σημείο αναφοράς για την Πάτρα. «Ο Άγιος Ανδρέας είναι η χαρά μας, το καύχημά μας και η παρηγοριά μας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Μητροπολίτης Χρυσόστομος.
Κάλεσμα στους Πιστούς
Ο Μητροπολίτης προέτρεψε τους πιστούς να συμμετάσχουν ενεργά στις εκδηλώσεις, επισημαίνοντας τη σημασία της ευλάβειας και της ενότητας. «Μην αμελήσετε να οδηγήσετε τα βήματά σας στον Ιερό Ναό του Αγίου Ανδρέου για να τιμήσουμε τον Άγιό μας και να λάβουμε την ευλογία του», τόνισε στην εγκύκλιό του.
Οι εορτασμοί αναμένεται να αποτελέσουν ένα μοναδικό πνευματικό γεγονός για την Πάτρα, ενώ θα συγκεντρώσουν πλήθος πιστών από όλη την Ελλάδα.