Υπογραφή συμβολαίου για την ανέγερση του νέου ναού Αγίας Θεοδώρας στα Σέρβια Κοζάνης
Υπογράφηκε σήμερα το συμβόλαιο για την παραχώρηση οικοπέδου από τον Δήμο Σερβίων προς την Ιερά Μητρόπολη Σερβίων και Κοζάνης, με σκοπό την ανέγερση του νέου Ιερού Ναού της Αγίας Θεοδώρας. Το συμβόλαιο υπεγράφη στον Ιερό Καθεδρικό Ναό Αγίας Κυριακής Σερβίων από τον δήμαρχο Σερβίων, Χρήστο Ελευθερίου και τον Μητροπολίτη Σερβίων και Κοζάνης κ. Παύλο. «Η…







